.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهیه تبلت‌های امانتی برای دانش آموزان نیازمند در مازندران
برای دانش آموزان نیازمند و نخبگان در مازندران به منظور استفاده از آموزش‌های فضای مجازی تبلت امانتی تهیه می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، میثم معافی معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: به منظور استفاده از سامانه شاد در حال مذاکره با آموزش و پرورش هستیم تا برای نخبگان و دانش آموزان نیازمند تبلت فراهم کنیم.

 

او با بیان اینکه این تبلت‌ها به خانواده دانش آموزان تحویل داده می‌شود، افزود: در کشور ۵۰ هزار دستگاه تبلت قرار است بین استان‌ها طبق نیاز توزیع شود.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران ادامه داد: دانش آموزان پایه کنکوری و دانش آموزان دارای خانواده پرجمعیت در اولویت تحویل این دستگاه‌های تبلت هستند.

 

معافی با بیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۸ هزار و ۵۰۰ هزار دانش آموز در مازندران از خدمات تحصیلی، آموزشی و فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند هستند، افزود: برای ۴۰۰ دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد در پایه کنکور در قرار دادی با چهار موسسه کنکوری، دانش آموزان به طور رایگان از دوره‌های آموزشی به صورت مجازی بهره مند می‌شوند.

 

او گفت: با هماهنگی صورت گرفته با مرکز پشتیبانی فضای مجازی با ۸ موسسه پشتیبانی، دانش آموزان از ۳۰۰ ساعت آموزش رایگان برای کنکور بهره‌مند شدند.

 

معافی با بیان اینکه تا پایان امسال یک هزار و ۵۰۰ واحد جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در مازندران اهدا می‌شود، افزود: با همکاری واحد مشارکت و روابط عمومی کمیته امداد مازندران با شعار خانه می‌سازیم و خانواده می‌سازیم، تاکنون ۴۰۰ واحد جهیزیه تحویل داده شده است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: مسابقه از حسین بخوان، از حسین بگو و هر خانه یک حسینیه به مناسبت ماه‌های محرم و صفر برای مددجویان و کارکنان کمیته امداد مازندران برگزار می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.